محصلین نجراب
محصلین نجراب

محصلین ولسوالی نجراب ولایت کاپیسا


کودکی آماده تولد بود.............................

مادر مادر مادر دستت دارم !
 کودکی که آماده تولد بود نزد خدا رفت و از پرسید میگویند که فردا مرا به زمین می فرستی امآ من به این کوچکی وناتوانی چگونه میتوانم برای زندگی آنجا بروم ؟ خدا پاسخ داد از میان فرشتگان بیشمارم یک را برای تو در نظر گرفته ام واو در انتظار توست و حامی و مراقب تو خواهد بود کودک همچنان مردد بود و ادامه داد امآ من اینجا در بهشت جز خندیدن وآواز وشادی کاری ندارم لبخند زد : فرشته توبرایت آواز خواهد خواند و هر روز به تو لبخند خواهد زد توعشق او را احساس خواهی کرد و شاد خواهی شد .
کود ادامه داد : من چطور میتوانم بفهمم که مردم چه میگویند درحالی که زبان آنها را نمیدانم ؟ خداوند او را نوازش کرد و گفت : فرشته تو زیباترین واژه های را که ممکن است بشنوی در گوش تو زمزمه خواهد کرد و بادقت وصبوری به تو یاد خواهد داد که چگونه صحبت کنی . کودک باناراحتی گفت : اما اگر بخواهم با تو صحبت کنم چه کنم ؟
وخداوند برای سوال هم پاسخی داد : فرشته ات دستهای تور در کنار هم قرار خواهد داد وبه تو می آموزد که چگونه دعا کنی .
کودک سرش رابرگرداند وپرسید : شنیده ام در زمین انسانهای بد هم زندگی میکنند , چه کسی از من محافظت خواهد کرد .
خدا گفت فرشته ات از تو محافظت خواهد کرد , حتی اگر به قیمت جانش هم تمام شود .
کودک ادامه داد : اما من همیشه به این دلیل که نمی توانم تو را ببینم غمگین خواهم بود .
خداوند لبخند زد وگفت فرشته ات همیشه در باره من با تو صحبت خواهد کرد , اگر چه من همیشه در کنار تو هستم .
در آن هنگام ,بهشت آرام بود اما صدا های از زمین به گوش می رسید کودک میدانست که به بزودی باید سفر خود را آغاز کند پس سوال آخر را به آرامی از خداوند پرسید : خدایا اگر باید هم اکنون به دنیا بروم لااقل نام فرشته به من بگو خداوند او را نوازش کرد وپاسخ داد : نام فرشته ات اهمیت ندارد میتوانی او را مادر صدا کنــــــــــــــــــــــــــــــــــی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

یک شنبه 8 اسفند 1389برچسب:,

|
 


مقدم شما عزیزان را به وبلاگ ولسوالی نجراب خوش آمد میگویم

"

كدهای جاوا وبلاگ




كد آهنگ

كد موسيقی



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب


saber1395@yahoo.com

 

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان محصلین نجراب و آدرس نجراب.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





www.3jokes.com
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

 

 

زندگی نامه احمد شاه مسعود
طالع بینی اسم :
با عرض سلام خدمت شما دوستان
پیمانه بده
ملنگ نجرابی !
طریقت نقشبندیه
شکستن دل
کودکی آماده تولد بود.............................
دوستت دارم
آیا میدانیستی ؟
انسان ها به چهار دسته تقسیم شده اند .
سازمان ملل متحد
زنگ آخـــــــــــــــــــــــر
اشعار عاشقانه
شعر های عاشقانه
رباعیات خیام
همکاری
انجینر (حبیب الرحمن ) شهید
عکس های از ولسوالی زیبا نجراب
وضعیت معارف ولسوالی نجراب
نثار احمد بهاوی
تا که بودیم
شکستم
مسافر
خوبرویان
جمله های فلسفی زیبا
وصيت نامه ي وحشي بافقي (فوق العاده زیبا)
دانستنی های جدید ، مطالب کوتاه جالب
ساده
چند اسم زيباي دخترانه و فلسفه آن از دید مردسالارها!
حرف مردم !
حرف های بزرگان
تنها
پارسی
به گل گفتم
از من پرسید
بوسه
تو مرا عاشق کردی
شعر
زندگینامه مرحوم حافظ عبدالمجید نجرابی
سلام به تمامی هموطنانم

 

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 8
بازدید کل : 11020
تعداد مطالب : 44
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس